Tetoablak-rolo.hu » Rólunk » Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek

Preambulum

A jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a Dakraamgordijnen B.V. által a (Cornelis Zillesenlaan 90, 1086 ZK Amsterdam, Hollandia) címen üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben a jelen dokumentum minden rendelkezését kötelező érvényűnek elfogadja. A jelen dokumentum nem kerül iktatásra, a szerződés kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

Értelmező rendelkezések

- „Társaság”: a Dakraamgordijnen B.V. (cégjegyzékszám: (NL820723435B01), székhely: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Hollandia, adószám: NL820723435B01, képviseli: (Maurice Winkel).

- „Felhasználó”: az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a Társaság által kínált Terméket megvásárolja, illetőleg a Társaság által kínált Szolgáltatást igénybe veszi.

- „Felek”: jelen Általános Szerződési Feltételekben a Társaság és Felhasználó együttesen.

- „Weboldal”: A Társaság www. tetoablak-rolo.hu címen található weboldala, ahol a Felhasználó a Társaság által kínált Terméket meg tudja vásárolni, illetve a Társaság által kínált Szolgáltatást igénybe tudja venni.

- „Szolgáltatás”: a Társaság által a Felhasználó részére, a Weboldalon nyújtott szolgáltatás.

- „Termék”: a Társaság által előállított és értékesítésre kínált termék, melyet a Felhasználó a Weboldalon található Webáruházban vásárolhat meg.

- „Webáruház”: a Társaság Weboldalán található online vásárlási felület”.

- „Általános Szerződési Feltételek”: a jelen általános szerződési feltételek.

JELEN ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEKRE VONATKOZÓ JOGSZABÁLYOK

- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;

- 2007. évi CXXVIII. törvény az általános forgalmi adóról;

- 2000. évi C. törvény a számvitelről;

- 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;

- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;

- 45/2014. (II.26) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól,

- 151/2003. (IX.22) Kormány rendelet.

1. Bevezető rendelkezések

1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a Felek jogait és kötelezettségeit, arra az esetre vonatkozóan, amennyiben a Felhasználó a Weboldalon Terméket vásárol vagy a Társaság által nyújtott Szolgáltatást a Weboldalon igénybe veszi.

1.2. A jelen Általános Szerződési Feltételek a Társaság Weboldalán keresztül nyújtott Termék értékesítésre és Szolgáltatás nyújtásra terjednek ki.

1.3. A jelen Általános Szerződési Feltételek elérhetők és letölthetők a Társaság Weboldaláról.

1.4. Amennyiben a jelen Általános Szerződési Feltételek alapján a Felhasználó a Weboldalon terméket vásárol vagy a Weboldalon a Társaság Szolgáltatását igénybe veszi, úgy kizárólag elektronikus szerződést köteles kötni a Társasággal, mely elektronikus szerződés nem kerül iktatásra, így nem minősül írásbeli szerződésnek. Az ilyen szerződéseket a fogyasztók védelméről szóló 1997. május 20-i 97/7/EK európai parlamenti és tanácsi irányelvnek való megfelelést szolgáló, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet szabályozza.

1.5. A jelen Általános Szerződési Feltételek 2020. (22-06-2020) napjától hatályosak és a Társaság általi visszavonásáig maradnak hatályban. A Társaság a jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan jogosult módosítani. Amennyiben a Társaság a jelen Általános Szerződési Feltételek bármely okból (pl.: a Társaság működésével, működtetésével kapcsolatos okból, jogszabályváltozás miatti okból) módosulnak, úgy arról a Társaság a Felhasználót minden esetben a Weboldal felületén a változás hatályba lépését megelőző 72 órán belül tájékoztatja.

1.6. Jelen Általános Szerződési Feltételek kiterjednek a Felek közötti valamennyi online létrejött jogügyletre, akár Magyarország területén belül, akár azon kívül.

1.7. Jelen Általános Szerződési Feltételek általános jelleggel szabályozzák a Felek között létrejövő jogviszonyokat. A Felek jelen Általános Szerződési Feltételekkel rendelkezéseitől közös megegyezéssel, írásban bármikor eltérhetnek, a Felek között létrejövő külön megállapodásokat a jelen Általános Szerződési Feltételek szabályaitól eltérő rendelkezéseket tartalmazhatnak, illetve jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott tárgykörökre is kitérhetnek.

1.8. Társaság, mint szolgáltatást nyújtó adatai:

Cégnév: Dakraamgordijnen B.V

Székhely: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Hollandia

Cégjegyzékszám: NL820723435B01/a>

Adószám: NL820723435B01

E-mail elérhetőség: ugyfelszolgalat@tetoablak-rolo.hu

Telefonszám: +36 23 802 696

1.9. Tárhely-szolgáltató adatai:

Név: Dakraamgordijnen B.V

Székhely: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Hollandia

Cégjegyzékszám: NL820723435B01

Adószám: NL820723435B01

Telefon: +36 23 802 696

E-mail: ugyfelszolgalat@tetoablak-rolo.hu

2. A TÁRSASÁG ÁLTALI TERMÉK ÉRTÉKESÍTÉS ÉS SZOLGÁLTATÁS NYÚJTÁS FELTÉTELEI

A Weboldalon működő Webáruházban a Felhasználó a Társaság által előállított Termékeket vásárolhatja meg, illetve a Társaság által kínált Szolgáltatást rendelheti meg. A vásárlás vagy a Szolgáltatás igénybevétele történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül. A vásárlás vagy a Szolgáltatás igénybevételének feltétele a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása és az adatkezelési tájékoztató tudomásul vétele.

2.1. Regisztráció:

2.1.1. A Felhasználó jogosult a Weboldalon regisztrálni, mely esetben a regisztráció véglegesítésre / érvényesítésre kerül a Társaság által. A Felhasználó a regisztráció során kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket teljes körűen megismerte és elfogadja, a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Felhasználó a regisztráció során szintén kijelenti, hogy a Társaság adatkezelési tájékoztatójának tartalmát teljes körűen megismerte és az adatkezelési tájékoztató tartalmát tudomásul veszi, továbbá, hogy hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság a Felhasználó személyes adatait regisztrációs nyilvántartási céllal kezelje.

2.1.2. A Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációkor köteles az alábbi adatok megadására:

e-mail cím, jelszó, vezetéknév, keresztnév, telefonszám. A Társaság tájékoztatja a Felhasználót, hogy a regisztráció során köteles valós adatok megadására. A Társaság a regisztráció véglegesítéséhez szükséges visszaigazoló e-mail üzenetet küld a Felhasználó részére. A Felhasználó regisztrációja kizárólag abban az esetben érvényes, ha a Társaság által küldött visszaigazoló e-mailben – az abban meghatározott módon – a regisztrációt visszaigazolja.

2.1.3. A Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációt követően bármikor jogosult a regisztrációjának törlésére. Ahhoz, hogy a Társaság a Felhasználó regisztrációját törölje, a Felhasználó köteles a Társaság e-mail címére megküldött e-mail útján, a törlési szándékát írásban jelezni. Amennyiben a Felhasználó a regisztráció törlésére vonatkozó e-mail üzenetet küld a Társaság e-mail címére, úgy a Társaság a Felhasználó regisztrációját és adatait az e-mail beérkezését követő legkésőbb 24 órán belül törli. A Felhasználó a regisztráció törlésére vonatkozó e-mail üzenetét kizárólag a regisztrációkor megadott e-mail címéről küldheti meg a Társaság részére.

2.2. Az értékesítés általános szabályai:

2.2.1. A Termék vagy Szolgáltatás Weboldalon feltüntetett vételára (ellenértéke) tartalmazza az általános forgalmi adót és a Termékek csomagolási költségeit. A Termék vételára további költségeket (pl.: szállítási díj) nem tartalmaz. A Termék vagy Szolgáltatás vételára (ellenértéke) magyar forintban kerül meghatározásra és feltüntetésre. A Társaság jogosult a Termék vételárának vagy a Szolgáltatás ellenértékének egyoldalú módosítására. Amennyiben a Társaság a Termék vételárát vagy Szolgáltatás ellenértékét módosítja, úgy az új, módosított vételár (ellenérték) a Weboldalon feltüntetésre kerül. A vételár (ellenérték) módosítás előtt megrendelt Termék vagy Szolgáltatás vételárát (ellenértékét) az utóbb bekövetkezett módosítás nem befolyásolja.

2.2.2. Amennyiben a Társaság Weboldalán téves vételár (ellenérték) került feltüntetésre valamely Termék vagy Szolgáltatás vonatkozásában, úgy a Társaság nem köteles a Terméket vagy Szolgáltatást a téves vételáron (ellenértéken) értékesíteni és szállítani. Ebben az esetben a Társaság jogosult közölni a Termék vagy Szolgáltatás valós vételárát (ellenértékét) és a Terméket vagy Szolgáltatást ezen a vételáron (ellenértéken) értékesítésre ajánlani, mely vételár (ellenérték) megismerését követően a Felhasználó jogosult a Terméket vagy Szolgáltatást a valós vételáron (ellenértéken) megvásárolni vagy indokolás nélkül elállni a vásárlástól.

2.2.3. A Felhasználó a Weboldalon a Termékre vonatkozó alábbi információkat ismerheti meg:

– a Termék megnevezése,

– a Termék leírása,

– a Termék fogyasztói árát,

2.2.4. A Termék mellett elhelyezett kép csupán illusztráció, a Termék fizikai megjelenésének bemutatása érdekében.

2.2.5. Amennyiben a Társaság valamely Termék vonatkozásában akciós árat alkalmaz, úgy az akciós ár közzétételével együtt a Weboldalon közzéteszi az akció feltételeit és időtartamát.

2.3. A rendelés menete:

2.3.1. A Felhasználó regisztráció után bejelentkezik, illetve regisztráció nélküli vásárlás esetében megadja a kért személyes adatokat (e-mail cím, vezetéknév, keresztnév, telefonszám, szállítási cím).

2.3.2. A Felhasználó a „Rendelés” menüpont alatt a kívánt mennyiségű Terméket a „Kosár”-ba helyezi. A Társaság a Weboldalon feltünteti, hogy a Felhasználó által megvásárolni kívánt Termék aktuálisan a Társaság rendelkezésére áll-e.

2.3.3. A Felhasználó a rendelés véglegesítése előtt áttekinti a „Kosár” tartalmát, ellenőrzi a Termék vételárának végösszeget, a Termék szállítási költségét, valamint a szállítási adatokat és a saját személyes adatait. Amennyiben a Felhasználó adatbeviteli hibát észlel, úgy lehetősége van azt kijavítani, illetve további Terméket helyezhet a „Kosár”-ba, valamint a „Kosár”-ba helyezett Terméket el is távolíthatja. Amennyiben a Felhasználó a „Kosár” tartalmát és a rendelési adatokat megfelelőnek találja, a „Rendelés” ikonra kattintással elküldi rendelését a Társaságnak.

2.3.4. A Felhasználó a Termék vételárát az alábbi lehetőségek szerint egyenlítheti ki:

2.3.4.1. Bankkártyás fizetés:

A Termék megrendelését, illetve a Felhasználó - mint jogos kártyatulajdonos beazonosítását követően felszólítjuk a Felhasználó bankkártya - kibocsátóját a fizetési ügylet megindítására. A bankkártya-kibocsátó a fizetési ügyletet automatikusan végrehajtja és megterheli a Felhasználó által megadott bankkártyát.

2.3.4.2. Utánvétes fizetés:

A Felhasznnáló a Termék vételárát annak kézbesítéskor, a Termék szállítását végző szerződéses partnernek egyenlíti ki készpénzben vagy kártyával.

2.3.5. A Társaság a sikeres vagy sikertelen fizetésről, illetve a rendelés aktuális állapotáról visszaigazoló e-mailben értesíti a Felhasználót. A Társaság köteles a Felhasználó megrendelésének beérkezését a Felhasználó felé elektronikus úton (e-mail útján) haladéktalanul visszaigazolni, mely e-mail tartalmazza a rendelés adatait, így különösen: a Felhasználó személyes adatait, a szállítási címet, a szállítási díjat, a megrendelt Termékek adatait és felsorolását, a rendelés folytán fizetendő teljes végösszeget (beleértve a megrendelt Termékek és Szolgáltatások ellenértékét és a szállítási költséget is), a rendelés azonosítóját. Amennyiben a visszaigazoló e-mail a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, úgy a Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Társasághoz, illetve a Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az a címzett számára hozzáférhetővé válik.

2.3.6. A Társaság a Termék megvásárlása esetén a Felhasználó részére elektronikus számlát állít ki, mely elektronikus számlát a Felhasználó e-mail címére megküldi. Azzal, hogy a Felhasználó jelen Általános Szerződési Feltételeket a regisztráció során elfogadja, kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy a Társaság a Felhasználó részére elektronikus számlát állítson ki. A Társaság által kiállított elektronikus számlát a Társaság a vonatkozó jogszabályok alapján (az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVIII. törvény, valamint a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény szerint) megőrzi és tárolja, így az a Társaságnál elektronikus úton elérhető. A Társaság által kiállított elektronikus számla minden esetben megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014. (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

2.3.7. A Felek rögzítik, hogy a Felhasználó által, a Weboldalon leadott rendelés kizárólag akkor tekinthető véglegesnek, ha a Felhasználó a Társaság részére valamennyi, a Weboldalon meghatározott adatot megadta, továbbá a Felhasználó a megrendelt Termék és Szolgáltatás vételárát (ellenértékét) a 2.3.4. pontban meghatározottak szerint maradéktalanul teljesítette.

2.3.8. Amennyiben a Társaság a rendelés véglegesítését követően a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a Felhasználó által megrendelt Termék vagy Szolgáltatás nem áll rendelkezésére, úgy a Társaság köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által megfizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb a vételár beérkezésétől számított harminc napon belül visszatéríteni.

2.3.9. Amennyiben a Felhasználó a Társaság Weboldaláról Terméket rendel, úgy a Felek között elektronikus úton megkötött szerződés jön létre, amelyre a 2013. évi V. törvény, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.

2.3.10 A minimális rendelési érték minden egyes rendelés esetében 3.000 Ft. Ennél alacsonyabb értékben rendelés sem telefonon, sem a webáruházban nem kerül elfogadásra, illetve érvényesítésre.\n

3. Szállítási feltételek

3.1. Felhasználó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Termék vételára a Termék szállítási költségeit nem tartalmazza, így a Társaság a Felhasználó részére a Terméket kizárólagosan szállítási díj ellenében szállítja ki. A szállítási díj mértékéről a Társaság a Felhasználót legkésőbb a rendelés véglegesítése során tájékoztatja. A szállítási díj mértéke az elektronikus számlán szintén feltüntetésre kerül.

3.2. A Termék kiszállítását a Társaság saját belátása szerint jogosult megszervezni, e körben a Társaság saját belátása szerint jogosult közreműködőt igénybe venni.

3.3. A Felek rögzítik, hogy a Társaság a Terméket – annak jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott módon történő megrendelése esetén, a megrendelés visszaigazolását követő – legkésőbb 15 napon belül köteles a Felhasználó rendelkezésére bocsátani.

3.4. A Felhasználó által megrendelt Termékek kiszállítása munkanapokon, 8:00-17:00 óra között történik, a Felhasználó által a Termék megrendelése során megadott szállítási címre. A Társaság a Terméket két alkalommal kísérli meg kiszállítani a Felhasználó által megadott szállítási címre. Amennyiben a Termék kiszállítása második alkalommal is sikertelen volt, úgy a megrendelt Termék visszaszállításra kerül a Társasághoz. A Felhasználó jogosult a Termék újraszállítását kérni, amennyiben az ismételt szállítási díjat a Társaság részére a 2.3.4. pontban írt módon megfizeti.

3.5. A Termék személyes átvételére nincs lehetőség. A Társaság átvételi pontokra nem szállít.

Amennyiben a Termék szállítási kárral kerül leszállításra, úgy a Felhasználó köteles a kárt a szállítónak, illetve a Társaságnak haladéktalanul reklamáció útján – lehetőség szerint azonnal – jelezze azt a szállítónál, és haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot. A reklamáció vagy a kapcsolatfelvétel elmulasztása az Ön jogszabályon alapuló jogi igényeit és azok érvényesítését, és különösen az Ön jótállási jogát, nem érinti. Ezek révén Ön azonban a segítségünkre lehet abban, hogy a saját igényeinket érvényesíthessük a fuvarozóval, illetve a szállítási biztosítóval szemben.

4. Elállási jog

4.1. A jelen pontban rögzített elállási jog kizárólag olyan természetes személy Felhasználót illet meg, aki a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el, továbbá a Társaságtól Terméket vásárol vagy a Társaság Szolgáltatását igénybe veszi, így fogyasztónak (a továbbiakban: Fogyasztó) minősül.

4.2. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a Fogyasztót a 4.3. pontban meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

4.3. A Fogyasztó a 4.2. pontban rögzített elállási vagy felmondási jogát a Termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a Terméknek,

ab) több Termék adásvételekor, ha az egyes Termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott Terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló Termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a Terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

4.4. A Fogyasztó a 4.3. pontban meghatározott elállási jogát a Termékre vonatkozó szerződés megkötésének napja és a Termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja.

4.5. Amennyiben a Fogyasztó úgy dönt, hogy a Társaságtól megrendelt bármely Termék vonatkozásában a 4.3. pontban rögzített elállási jogával élni kíván, úgy erről a Társaságot a jelen Általános Szerződési Feltételek 8.1. pontjában rögzített postai címre elküldött elállási nyilatkozatával teheti meg. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó elállási nyilatkozat (a továbbiakban: elállási nyilatkozat) minta a jelen Általános Szerződési Feltételek M/1 számú mellékletét képezi.

4.6. A Fogyasztó kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát a 4. pontban rögzítetteknek megfelelően gyakorolta.

4.7. Amennyiben a Fogyasztó a Társaságnak megküldi elállási nyilatkozatát, úgy a Társaság annak beérkezéséről haladéktalanul tájékoztatja a Fogyasztót. Az elállási nyilatkozat akkor minősül érvényesnek és hatályosnak, ha az elállási nyilatkozatot a Fogyasztó a Termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül megküldi a Társaságnak a 8.1. pontban rögzített postai címre.

4.8. Amennyiben a Fogyasztó a szerződéstől eláll, úgy a Társaságtól vásárolt Terméket köteles haladéktalanul az alábbi címre visszajuttatni a Társaságnak:

Cím: (Tetőablak-roló, 1004 Budapest, CSLK)

Kizárólag abban az esetben minősül betartottnak a visszaküldési határidő, ha a Fogyasztó 14 naptári napon belül visszaküldi a Terméket a Társaságnak. A Fogyasztó a Terméket sértetlenül, megküldéskori állapotában köteles visszajuttatni a Társaság részére. A Termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Amennyiben a Fogyasztó igényli, úgy a Fogyasztó költségére a Társaság gondoskodik a Termék visszaszállításáról.

A Fogyasztót kártérítési felelősség terheli a Termék minden olyan értékcsökkenéséért, amely a Termék nem megfelelő kezeléséből vagy nem haladéktalan visszaküldéséből ered.

4.9. A Fogyasztó szabályszerű elállása esetén a Társaság az elállási nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül gondoskodik a Termékért fizetett teljes ellenszolgáltatás (vételár, szállítási díj) visszatérítéséről. A Társaság mindaddig jogosult visszatartani a teljes ellenszolgáltatást, míg a Fogyasztó által megrendelt Termék a Társasághoz vissza nem érkezik. Az ellenszolgáltatás visszatérítése banki átutalás útján történik, a Fogyasztó által az elállási nyilatkozatban megjelölt bankszámlára.

5. Szellemi alkotások

5.1. A Weboldalon található bármely, a Társaság által vagy a Társaság javára létrehozott szellemi alkotás, így különösen, de nem kizárólag szoftver, szerzői jog által védett videó, kép, hangalkotás, védjegyoltalomra alkalmas megjelölés, védjegy, szabadalmaztatható találmány (a továbbiakban együttesen: „szellemi alkotás”), továbbá a Társaság által létrehozott vagy megszerzett vagyoni értékű gazdasági, műszaki és szervezési ismeretek és tapasztalatok (a továbbiakban: „know-how”) tulajdonjoga és valamennyi felhasználási vagyoni joga kizárólag a Társaságot illeti.

5.2. Figyelemmel az 5.1. pontra, a Társaság kizárólagosan jogosult a szellemi alkotások és know-how felhasználására, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi módokon:

i. átdolgozás, feldolgozás, módosítás, megváltoztatás, bármely más termékben és szellemi alkotásban történő felhasználás;

ii. akár analóg, akár digitális, akár közvetlen, akár közvetett, akár időleges, akár végleges jelleggel történő rögzítés, többszörözés, beleértve kép- és hanghordozón történő rögzítést, másolást számítógéppel vagy elektronikus adathordozóra;

iii. terjesztés, ideértve a bérbeadást, haszonkölcsönbe adást, forgalomba hozatalt, forgalomba hozatalra való felkínálást, tulajdonjog átruházását, a forgalomba hozatal céljából való behozatalt, kereskedelmi célból történő birtoklást is;

iv. nyilvános bemutatás, előadás, kiállítás.

5.3. A Weboldalon található bármely anyagot átvenni vagy másolni kizárólag a Társaság előzetes írásbeli hozzájárulásával lehet, emellett az anyag felhasználása során a Társaságra való hivatkozás feltüntetése kötelező. A Társaság fenntartja a jelen pontban rögzített valamennyi jogát a Szolgáltatás összes elemére.

6. Jótállás és szavatosság

6.1. A Társaságot a Termékeire vonatkozóan a Polgári Törvénykönyv (a továbbiakban: Ptk.) és a 151/2003. (IX.22) Kormány rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli. A 151/2003. (IX.22) Kormány rendelet hatálya kizárólag az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretei között értékesített, illetve a rendeletben felsorolt termékekre vonatkozik.

6.2. A jótállási idő kezdete a Termék tényleges teljesítése, így a Felhasználó részére történő átadása. Amennyiben a Termék üzembe helyezését / beépítését a Társaság, vagy annak szerződéses partnere végzi, úgy a jótállási idő kezdő időpontja a Termék üzembe helyezésének / beépítésének a napja.

6.3. A Társaság jótállási kötelezettsége alapján a jótállás időtartama alatt a felelősség alól kizárólag abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a Termék nem rendeltetésszerű használata eredményeképpen jelentkezett.

6.4. Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a Termék Felhasználó részére való átadását, vagy az üzembe helyezését követően lépett fel, az alábbi esetek miatt:

6.4.1. a Termékek normál kopása (pl.: a textúra kopása használat közben, gyenge vagy hibás elemek),

6.4.2. a Termék szándékos rongálása,

6.4.3. a Termék nem megfelelő, a Társaság utasításaitól eltérő módon történő tárolása,

6.4.4. a Termék nem megfelelő, a Társaság üzemeltetési utasításaitól eltérő módon történő használata,

6.4.5. a Termék olyan javítása / módosítása, amelyet a nem a Társaság vagy szerződéses partnere végzett,

6.4.6. a Termékbe történő bármely szakszerűtlen beavatkozás, a Termék elemeire való szétbontás,

6.4.7. a Termék hibáját elemei kár vagy természeti csapás okozta,

6.4.8. bármely egyéb más ok, amely nem vezethető vissza az eredeti anyag,- előállítási vagy gyártási hibájára.

6.5. A Felhasználó a jelen pontban rögzített jótállás keretei között felmerülő termékhiba esetén:

6.5.1. Első körben, választás szerint a Termék kijavítását vagy kicserélését követelheti, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Társaságnak másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,

6.5.2. Második körben, ha a Társaság a Termék kijavítását vagy kicserélését nem vállalta megfelelő határidőn belül, illetve a Felhasználó érdekeit kímélve ezen kötelezettségének a Társaság nem tud eleget tenni, valamint ha a Felhasználónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, úgy a Felhasználó választása alapján a Termék vételárának arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Társaság költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. A Felhasználó jelentéktelen hiba miatt nem állhat el.

6.6. Ha a Felhasználó a Termék meghibásodása miatt a Termék átadásától vagy beépítésétől számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Társaság köteles a Terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A Termék kijavítását vagy kicserélését megfelelő határidőn belül, a Felhasználó érdekeit kímélve kell elvégezni. A kijavítás során a Termékbe kizárólag új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Felhasználó a Terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a Terméknek vagy a Termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékrészre, valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újrakezdődik.

6.7. A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Társaságot terhelik.

6.8. A Társaság jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a Termék hibája a teljesítés után keletkezett.

6.9. A Felhasználó ugyanazon termékhiba miatt kellékszavatossági illetve jótállási igényt egyszerre vagy párhuzamosan nem érvényesíthet, azonban a jótállás nem érinti a Felhasználó jogszabályból eredő kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési jogainak érvényesítését.

6.10. Önkéntes jótállás:

A Társaság a Ptk-ban és a 151/2003. (IX.22) Kormány rendeletben meghatározott jótálláson túl, a Termék Felhasználó részére való átadásától vagy az üzembe helyezésétől 3 év jótállást vállal, az alábbi táblázatban rögzített feltételek szerint:

Önkéntes jótállás terjedelme

Önkéntes jótállás időtartama a vásárlás vagy az üzembe helyezés napjától

1 évben

2 évben

3 évben

Szállítás (a gyárba, illetve a gyárból)

Az önkéntes jótállás során felmerülő szállítási költségeket a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő szállítási költségeket a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő szállítási költségeket a Felhasználó viseli

Munkaköltségek (gyártás és javítás)

Az önkéntes jótállás során felmerülő munkaköltségeket a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő munkaköltségeket a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő munkaköltségeket a Felhasználó viseli

Alkatrészek cseréje (azonos vagy hasonló alkatrészekre)

Az önkéntes jótállás során felmerülő alkatrészek cseréjének költségeit a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő alkatrészek cseréjének költségeit a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő alkatrészek cseréjének költségeit a Társaság viseli

Pótlószövet (azonos vagy hasonló alkatrészekre)

Az önkéntes jótállás során felmerülő pótlószövetek javításának költségeit a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő pótlószövetek javításának költségeit a Társaság viseli

Az önkéntes jótállás során felmerülő pótlószövetek javításának költségeit a Társaság viseli

6.11. Kellékszavatosság

6.11.1. A Felhasználó a Társaság hibás teljesítése esetén a Társasággal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

6.11.2. Nem Fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

6.11.3. A Felhasználó, választása szerint kérheti a kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Társaság számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan költséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Társaság költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől elállhat. Jelentéktelen hiba miatt a Felhasználó a szerződéstől nem állhat el.

6.11.4. A Felhasználó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költéségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Társaság adott okot.

6.11.5. A Felhasználó köteles a Termék hibáját annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Társasággal.

6.11.6. A Felhasználó közvetlenül a Társasággal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

6.11.7. A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Felhasználó igazolja, hogy a Terméket a Társaságtól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Társaság csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Társaság bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Felhasználónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Felhasználó által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.11.8. Ha a Felhasználó a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6.12. Termékszavatosság

6.12.1. A Termék hibája esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó – választása szerint –kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

6.12.2. A Felhasználót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.12.3. Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

6.12.4. Egy Termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

6.12.5. Termékszavatossági igényét a Felhasználó a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

6.12.6. A Felhasználó termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

6.12.7. A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

6.12.8. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

6.12.9. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


7. Társaság felelőssége a szolgáltatás vonatkozásában

7.1. A Társaság a Felhasználóval kötött elektronikus szerződés alapján, a Weboldalon 99%-os rendelkezésre állást vállal. A felek a Társaság előzőekben írt 99%-os rendelkezésre álláson felüli felelősségét kizárják.

7.2. A Felek kizárják a Társaság felelősségét a Társaságnak fel nem róható, illetve a Társaság részére más szolgáltatók által nyújtott szolgáltatások üzemzavaraiért és/vagy hibáiért, ideértve különösen, de nem kizárólagosan a hozzáférést akadályozó üzemzavarokat, hibákat.

7.3. Amennyiben a Felhasználó a Weboldalon történő regisztrációkor helytelen / pontatlan adatokat határoz meg (pl.: szállítási cím), és ebből kifolyólag a Termék szállítása vagy a Szolgáltatás teljesítése körében bármely késedelem vagy hibás teljesítés áll be, úgy a Felek a Társaság felelősségét kizárják, tekintettel a Felhasználó által megadott hibás adatokra.

7.4. Amennyiben a Felhasználó a Weboldalat használni kívánja, úgy a Felhasználó kötelezettsége, hogy a Weboldal használatához szükséges szoftvereket és hardvereket saját maga részére biztosítsa, a hozzáférés technikai feltételeit megteremtse. A Felek kizárják a Társaság felelősségét a Weboldal használata vonatkozásában, ha a Weboldal használatához szükséges szoftverekkel és hardverekkel a Felhasználó nem rendelkezik, továbbá azok beállításai a Weboldal használatához nem megfelelőek. A Weboldal használatához szükséges hardverek és szoftverek beállítása a Felhasználó feladata és kötelezettsége.

7.5. A Társaságot kizárólag a Társaság szerződésszegése vagy a Társaság egyéb jogellenes magatartása esetén terheli felelősség a Weboldal üzemeltetése és a megrendelések teljesítése körében. A Társaság kártérítési kötelezettsége legfeljebb a Termék megvásárlásáért vagy a Szolgáltatás igénybevételéért a Felhasználó által a Társaság részére ténylegesen teljesített ellenérték mértékéig áll fenn. A Felhasználó a Terméket vagy Szolgáltatást saját elhatározása alapján, saját kockázatára rendeli meg.

7.6. A Felhasználó köteles a Társaságot haladéktalanul tájékoztatni, amennyiben a Felhasználó fiókján belül jogosulatlan felhasználásra kerül sor. A Felhasználó felelősséggel tartozik a saját jelszavának vagy fiókjának illetéktelen használatából eredő, a Társaságnak okozott kárért.

7.7. A Társaság jogosult a Weboldalon a Felhasználó tevékenységének korlátozására és/vagy valamely Termék leszállításának megtagadására és/vagy valamely Szolgáltatás nyújtásának megtagadására, amennyiben a Felhasználó a jelen Általános Szerződési Feltételeket feltételeket megszegi.

8. Panasz

8.1. Amennyiben a Felhasználó a Weboldal működésével vagy a Társaság tevékenységével kapcsolatban panaszt (a továbbiakban: panasz) kíván előterjeszteni, azt írásban vagy szóban, az alábbi elérhetőségeken teheti meg:

Postai cím:

Trend 2012, Budaörs, 2042

E-mail:

ugyfelszolgalat@tetoablak-rolo.hu

Telefon:

+36 23 802 696

8.2. A panasz bejelentésben a Felhasználó az alábbi adatait, illetve az alábbi körülményeket köteles a Társaságnak megadni:

- panaszos neve,

- panaszos lakcíme,

- panaszos telefonszáma,

- panaszos e-mail elérhetősége,

- panasz leírása, oka,

- panasszal kapcsolatos igény.

8.3. A Társaság a panaszkezelés során a Felhasználó által rendelkezésre bocsátott adatokat az információs és önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek megfelelően kezeli.

8.4. A Társaság a Felhasználó szabályszerűen (jelen szabályzatban meghatározottak szerint) előterjesztett panaszát legkésőbb 30 napon belül megvizsgálja, arra írásban reagál. Amennyiben a Társaság úgy ítéli meg, hogy a panasz alaptalan, úgy azt – az indokok feltüntetése mellett – elutasítja. Amennyiben a Társaság a panaszt megalapozottnak találja, úgy megteszi mindazon intézkedéseket, melyek a panaszban megjelölt sérelmek elhárításához szükségesek.

8.5. Az írásbeli panaszokat – beleértve a személyes megjelenés során előadott panaszról készült jegyzőkönyvet is –, továbbá az azokra adott válaszokat a Társaság öt évig archiválja. A megőrzési idő elteltével az adathordozókat (okiratokat) a Társaság leselejtezi.

8.6. Amennyiben a panasz teljesen vagy részlegesen elutasításra kerül, úgy a Felhasználó hatósági vagy békéltető testület előtt eljárást kezdeményezhet.

8.7. Hatósági eljárás:

A Felhasználó panaszának teljes vagy részbeni elutasítása esetén – a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján – elsőfokon a közigazgatási hatósági ügyekben eljáró járási hivatalhoz, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatalhoz, míg másodfokon az országos illetékességgel rendelkező Pest Megyei Kormányhivatalhoz fordulhat.

A Felhasználó az illetékes és hatáskörrel rendelkező hivatalokról az alábbi weboldalon talál további információkat: http://jarasinfo.gov.hu.

8.8. Békéltető testület előtti eljárás:

A Felhasználó panaszának teljes vagy részbeni elutasítása esetén jogosult az alábbi, választása szerinti békéltető testületekhez fordulni:

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Név: Mátyus Mariann

E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Név: Dr. Bodnár József

E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Név: Dr. Bagdi László

E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Név: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Név: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Név: Dékány László, Jerney Zoltán

E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu ;

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Név: Kirst László

E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Név: Horváth László

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu ;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-749

Fax száma: (52) 500-720

Név: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Név: Pintérné Dobó Tünde

E-mail cím: tunde@hkik.hu;

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Név: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Név: Dr. Pongó Erik

E-mail cím: nkik@nkik.hu;

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

Név: dr. Csanádi Károly

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Név: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 311-750

Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Név: Mátyás Tibor

E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Név: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Név: Dr. Óvári László

E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

Fax száma: (92) 550-525

Név: dr. Koczka Csaba

E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Amennyiben a Felhasználó a bírósági vagy hivatali jogvitát el kívánja kerülni, úgy a Weboldal működésével vagy a Társaság tevékenységével kapcsolatos panaszával jogosult a békéltető testülethez fordulni. A békéltető testület elsődleges feladata, hogy a Társaság és a Felhasználó közötti jogvita rendezése során közreműködjön, a felek között egyezséget hozzon létre.

8.9. Egyéb panasszal kapcsolatos eljárási lehetőségek:

A Felhasználó a panaszának teljes, vagy részbeni elutasítása esetén jogosult tovább az Európai Uniós online vitarendezési platform igénybevételére.

Elérhetőség: http://ec.europa.eu.odr.

8.10. Bírósági fórum:

Amennyiben a Felhasználó panaszával kapcsolatos eljárás nem vezetett eredményre, úgy a Felhasználó a jogvita rendezése céljából jogosult az illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulni.

9. Vegyes rendelkezések

9.1. A Társaság adatkezelési tájékoztatója a Weboldalon elérhető és megismerhető.

9.2. Ha a szerződési feltételek bármelyike érvénytelenné válik, vagy hatályát veszti, az érvénytelen rendelkezések helyébe azok a rendelkezések kerülnek bevezetésre, amelyeknek értelme a lehető legközelebb áll az érvénytelen rendelkezéséhez. Egy rendelkezés érvénytelensége vagy hatályon kívül helyezése nem érinti a többi rendelkezés érvényességét.

9.3. A jelen Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Általános Szerződési Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”), illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

9.4 Az ellenszolgáltatás visszatérítése elállás, jótállási igény érvényesítése, egy esetleges meghiúsult szállítás esetében, illetve minden egyéb indokolt esetben banki átutalás útján történik, a Fogyasztó által megjelölt bankszámlára.

Budapest, 2020. 06.01

Vélemények

Miért válassza az Ouro rolókat?

Ouro
1. Megéri az árát OR Kitűnő ár/érték arány
Minden Ouro roló átlagosan 50%-kal olcsóbb, mint az eredeti gyártó megegyező értékű termékei.
 
2. Csúcsminőségű alkatrészek
-Minden roló kiemelkedő minőségű alapanyagokból készült, tehát rendkívül tartósak. Ezt tükrözi termékeink jótállása is.
 
3. Egyszerű felszerelés
Az Ouro rolók tökéletesen illeszkednek azokra az ablakokra, amelyekre kifejlesztették őket. Így rendkívül egyszerű őket felszerelni, és nincs szükség semmilyen speciális szerszámra sem. Az Ouro termékei nem univerzálisak hanem méretre szabottak, amelyeket pár perc alatt felszerelhetünk.
 
 4. Gyönyörű színek, a legújabb trendek
Színek kimeríthetetlen sokszínűségéből válogathat a sötétítő és a fényáteresztő rolók esetében egyaránt. Mindig szem előtt tartjuk e legújabb trendeket, így mindig megtalálja a berendezésnek legjobban megfelelő színt.
 
5. Jó ügyfélszolgálat
A legfontosabb számunkra, hogy elégedett legyen és jó vásárlói tapasztalatokat szerezzen. Szívesen segítünk Önnek bármilyen kérdés is merüljön fel a vásárlás előtt vagy után egyaránt.
 
6. Gyors kiszállítás
Az Ouro rolók 100%-ban újrahasznosíthatók. Az alapanyagokat a gyáraink közelében található beszállítóktól szerezzük be, nem pedig a világ túlsó feléről. Így megint csak kíméljük környezetünket.