Tetoablak-rolo.hu » Rólunk » Adatvédelmi irányelvek

Adatvédelmi irányelvek

A D A T K E Z E L É S I T Á J É K O Z T A T Ó

1. AZ ADATKEZELÉST VÉGZŐ TÁRSASÁG

Dakraamgordijnen B.V. (a továbbiakban: Társaság)

cégjegyzékszáma: NL820723435B01

székhelye: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Nizozemí

képviseletre jogosult adatai: Maurice Winkel

2 . JOGSZABÁLYI HÁTTÉR

  • Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról - a továbbiakban: Rendelet,
  • 2017. évi CL. törvény az adózás rendjéről - továbbiakban: Art.,
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről,
  • 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról,
  • 2008. évi XLVIII. törvény a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól,
  • 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról,
  • 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről,
  • 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB ajánlásról,
  • Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság ajánlása az előzetes tájékoztatás adatvédelmi követelményeiről.

3 . A JELEN TÁJÉKOZTATÓBAN GYAKRAN HASZNÁLT FOGALMAK

A jelen tájékoztatóban gyakran használt fogalmak alatt az alábbiakat értjük:

„felhasználó”: az a természetes személy, jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a Társaság által kínált terméket megvásárolja, illetőleg a Társaság által kínált szolgáltatást igénybe veszi;

„szolgáltatás”: a Társaság által a felhasználó részére, a weboldalon nyújtott szolgáltatás, beleértve ebbe a weboldalon történő termék értékesítést is;

„weboldal”: A Társaság www. tetoablak-rolo.hu címen található weboldala, ahol a felhasználó a Társaság által kínált terméket meg tudja vásárolni, illetve a Társaság által kínált szolgáltatást igénybe tudja venni;

„személyes adat”: bármely meghatározott, azonosított vagy azonosítható természetes személlyel (érintett) kapcsolatba hozható adat és az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés. A személyes adat az adatkezelés során mindaddig megőrzi e minőségét, amíg kapcsolata az érintettel helyreállítható. Az érintettel akkor helyreállítható a kapcsolat, ha az adatkezelő rendelkezik azokkal a technikai feltételekkel, amelyek a helyreállításhoz szükségesek.

„adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés, továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

„az adatkezelés korlátozása”: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából;

„nyilvántartási rendszer”: a személyes adatok bármely módon – centralizált, decentralizált vagy funkcionális vagy földrajzi szempontok szerint – tagolt állománya, amely meghatározott ismérvek alapján hozzáférhető;

„adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

„adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

„címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel, vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e;

„harmadik fél”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;

„az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

„adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;

„felügyeleti hatóság”: egy tagállam által létrehozott független közhatalmi szerv;

„érintett felügyeleti hatóság”: az a felügyeleti hatóság, amelyet a személyes adatok kezelése a következő okok valamelyike alapján érint: a) az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó az említett felügyeleti hatóság tagállamának területén rendelkezik tevékenységi hellyel; b) az adatkezelés jelentős mértékben érinti vagy valószínűsíthetően jelentős mértékben érinti a felügyeleti hatóság tagállamában lakóhellyel rendelkező érintetteket; vagy c) panaszt nyújtottak be az említett felügyeleti hatósághoz.

4. AZ ADATKEZELÉS CÉLJA, JOGALAPJA ÉS HATÁLYA

A jelen tájékoztató tárgyi hatálya kiterjed a Társaság által folytatott mindennemű – személyes adatot érintő – adatkezelésre, illetve adatfeldolgozásra.

A tájékoztató személyi hatálya kiterjed a Társaság szolgáltatását igénybe vevő felhasználóra, a Társaság valamennyi, adatkezelést és / vagy adatfeldolgozást végző munkavállalójára, továbbá a Társasággal adatkezeléshez kapcsolódó jogviszonyban álló természetes és jogi személyekre, jogi személyiséggel nem rendelkező szervezetre, a velük kötött szerződésben, illetve a jelen tájékoztatóban rögzített mértékben.

A jelen adatkezelési tájékoztató hatálya kiterjed különösen a Társaság adatbázisainak használatára, a Társaság és az érintett közötti minden közlésre továbbá minden, a Társaság és az érintett közötti megállapodásra, illetve adatkezelésre. Érintettnek minősül minden természetes személy, akinek személyes adatait a Társaság kezeli.

A) Az adatkezelés célja, jogalapja és hatálya a felhasználók vonatkozásában

A felhasználók vonatkozásában a tájékoztató célja, hogy:

  • meghatározza a Társaság felhasználóival kapcsolatban keletkezett, személyes adatokat tartalmazó elektronikus dokumentumok és iratok kezelésének rendjét,
  • biztosítsa az adatvédelem alkotmányos elveinek, az adatbiztonság követelményeinek érvényesülését,
  • megakadályozza az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférést, az adatok megváltoztatását, jogosulatlan nyilvánosságra hozatalát.

A felhasználók vonatkozásában az adatkezelés célja és jogalapja:

Személyes adat

Az adatkezelés célja

Az adatkezelés jogalapja

Vezeték- és keresztnév

A Társaság kapcsolatfelvétele, kapcsolattartása a felhasználóval, a szolgáltatás igénybevétele, illetve a szabályszerű számla kiállítása

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése

Felhasználó név

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges azonosítás, regisztráció lehetővé tétele

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése

Jelszó

A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges felhasználói fiókba történő, biztonságos, azonosítás elősegítő belépéshez szükséges

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése

E-mail cím

Kapcsolattartás

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése

Telefonszám

Kapcsolattartás

GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése

Számlázási név és cím

A szolgáltatás igénybevétele után díj számlázása, a Társaság követelésének érvényesítése

6. cikk (1) bekezdés c) pontja, és a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (2) bekezdése

Regisztráció időpontja

Technikai feltételek megvalósulása, technikai műveletek végrehajtása

a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése.

Regisztrációkori IP cím

Techninikai feltételek megvalósulása, technikai műveletek végrehajtása

a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja és az Elker tv. 13/A. § (3) bekezdése.

A weboldalt használó felhasználók a www. tetoablak-rolo.hu felületen történő regisztrációkor írásban (a „Hozzájárulok, hogy a Dakraamgordijnen B.V. Webáruház az itt megadott személyes adataimat az ÁSZF oldalon rögzített, regisztrációs céllal kezelje” box jelölésével) adják meg önkéntes hozzájárulásukat személyes adataik kezeléséhez azzal a céllal, hogy a megadott adatokat a Társaság a jelen tájékoztatóban írtak szerint kezelje, illetve a jelen tájékoztatóban megjelölt személyek felé továbbítsa.

A felhasználók által rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a Társaság – ettől eltérő jogszabályi rendelkezés hiányában – a polgári jog elévülésre vonatkozó szabályaira figyelemmel az adat rendelkezésre bocsátásától, illetve az adat felhasználásával végzett művelet (ügylet) megvalósulásától számított 5 évig kezeli. Amennyiben az adat rendelkezésre bocsátása, illetve az adat felhasználásával végzett művelet időpontja eltérő, úgy a fentiekben írt 5 éves határidő a későbbi időponttól számítandó.

5. AZ ADATKEZELÉS ELVEI

Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie.

Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.

A Társaság által végzett adatkezelést a Társaság tartja nyilván. A Társaság biztosítja az érintett által rendelkezésre bocsátott személyes adatok jelenben és jövőben való bizalmas kezelését a hatályos nemzeti és európai jogszabályi rendelkezésekkel összhangban.

6. ONLINE FIZETÉS

A weboldal felhasználóinak adatai (számlázási adatok, név, e-mail cím) az online fizetési művelet megvalósítása érdekében továbbításra kerülnek a Címzett, mint fizetési szolgáltató részére.

Az online fizetés esetén a kezelt adatok köre: számlázási adatok, név, e-mail cím

Az online fizetés esetén az érintettek köre: a weboldalon online fizetést választó valamennyi érintett.

Az online fizetés esetén az adatkezelés célja: az online fizetési tevékenység lebonyolítása, az online fizetés visszaigazolása.

Az online fizetés esetén az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: az online fizetés megtörténtétől számított 5 év.

Az online fizetés adatfeldolgozásának jogalapja: GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pont.

7. COOKIE-RA VONATKOZÓ SPECIÁLIS SZABÁLYOK , PIXEL

A Társaság a weboldalán sütiket (cookie-kat) használ.

A weboldal fő funkciójához szükséges sütik elhelyezése, IP cím naplózás kizárólag a weboldal üzemeltetése céljából, a weboldal működőképessége, alapvető funkcióinak biztosítása, és a számítógépes rendszer biztonsága érdekében történik. Erre figyelemmel a sütik kezelésének jogalapja a GDPR 6. cikk (1) (f) pontja szerinti jogos érdek. A fentiekben írt sütik esetében a jogos érdek érvényesítése előnyt élvez a személyes adatokhoz fűződő rendelkezési joghoz képest, mivel enélkül nem megvalósítható a weboldal teljes körű működése és biztonsága. Ezen célból kezelt személyes adatok harmadik személynek csak a célhoz szükséges körben adhatóak át (például szerver üzemeltetőnek, rendőrségnek). Ezen céllal és jogalappal kezelt adatok egyéb céllal nem használhatóak fel.

A weboldal fő funkciójához nem szükséges sütik (pl. statisztikai célú, a pillanatnyi működéshez nem szükséges technikai adatokat gyűjtő, a szolgáltatás jövőbeni fejlesztéséhez vagy látogatószám méréshez használt sütik, marketing célú, követő, hirdetésekhez kapcsolódó sütik) alkalmazása az érintett hozzájárulása alapján történik, vagyis ezen sütiket az érintett visszautasíthatja. Ezen sütik használatára az érintett - GDPR 6. cikk (1) (a) pontja szerinti – hozzájárulása esetén kerül sor. Ez utóbbi sütik esetében a Társaság felajánlja a felhasználóknak a sütik használatának visszautasítását, mint lehetőséget.

A weboldalon pixel, webjelzők (web-beacons), tiszta GIF-ek vagy hasonlók (közösen „pixel“) kerülnek elhelyezésre. Ezek olyan kis képek, amelyeket egy weboldalon vagy e-mailben helyeznek el. Mivel ezek a képek általában teljesen átlátszóak, nem láthatóak, és nem befolyásolják negatív módon a felhasználói élményt. A weboldal vagy e-mail-cím letöltésekor az ahhoz tartozó kép is letöltődik. Ezzel követhető például, hogy mely oldalakat milyen gyakran hívnak le, illetve hogy megnyitják-e és mikor a hírlevelet. A pixeleket gyakran alkalmazzák a sütikkel együtt. Amennyiben a böngészőjében deaktiválja a sütiket, a pixelen keresztül általában már csak azt számolják, hogy egy adott weboldalt hányszor hívnak le.

8. AZ ÉRINTETT ELŐZETES TÁJÉKOZTATÁSÁNAK KÖVETELMÉNYE

Az érintettet az adatkezelés megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.

A) Felhasználó

A felhasználót az adatkezelés megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról, illetve arról, hogy kik ismerhetik meg az adatokat. A tájékoztatásnak ki kell terjednie az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is. Fenti rendelkezéseket az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

9. AZ ÉRINTETTEK JOGAI ÉS A JOGOK ÉRVÉNYESÍTÉ SE

9.1 Tájékoztatás

Az érintett kérelmére a Társaság tájékoztatást ad az érintett általa kezelt adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá – az érintett személyes adatainak továbbítása esetén – az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.

Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, elektronikus formában e-mail-en keresztül, közérthető formában megadni a tájékoztatást. A tájékoztatás ingyenes.

A tájékoztatás megtagadása esetén az adatkezelő írásban közli az érintettel, hogy a felvilágosítás megtagadására a Törvény mely rendelkezése alapján került sor. A felvilágosítás megtagadása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) fordulás lehetőségéről. Az elutasított kérelmekről az adatkezelő a Hatóságot évente a tárgyévet követő év január 31-éig értesíti.

9.2 Helyesbítés, törlés

Ha az adatkezelő által kezelt személyes adat a valóságnak nem felel meg és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti.

A személyes adatot törölni kell, ha

a) kezelése jogellenes;

b) az érintett - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - kéri;

c) az adat hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki;

d) az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt;

e) azt a bíróság vagy a Hatóság elrendelte.

Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés vagy törlés iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

9.3 Hozzáférés

Az érintett jogosult hozzáférni az összes személyes adathoz, amit az adatkezelő vele kapcsolatban nyilvántart.


9.4
Adathordozhatóság

Az adatkezelő köteles, az érintett által megadott személyes adatokat - széles körben használt, géppel olvasható formátumban - az érintett részére kiadni, ha azt az érintett kéri.

9.5 Tiltakozás

Az érintett személyes adatának kezelését kifogásolhatja, és az adatkezelés megszüntetését, illetve a kezelt adat törlését kérheti.

Ha az adatkezelő az érintett tiltakozás iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A tiltakozás iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

9.6 A datkezelés korlátozása

Az érintett kérheti személyes adatainak korlátozását, az adatkezelő ebben az esetben azonosító jelzéssel látja el az adatokat, további adat kezelésének végleges vagy meghatározott időre történő korlátozása céljából.

Ha az adatkezelő az érintett az adatkezelés korlátozása iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. Az adatkezelés korlátozása iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás lehetőségéről.

10. ADATVÉDELMI NYILVÁNTARTÁS

A Társaság személyes adatokra vonatkozó adatkezeléseiről, az érintettek tájékozódásának elősegítése érdekében a nyilvántartást (a továbbiakban: adatvédelmi nyilvántartás) vezet, amely tartalmazza

a) az adatkezelés célját,

b) az adatkezelés jogalapját,

c) az érintettek körét,

d) az érintettekre vonatkozó adatok leírását,

e) az adatok forrását,

f) az adatok kezelésének időtartamát,

g) a továbbított adatok fajtáját, címzettjét és a továbbítás jogalapját, ideértve a harmadik országokba irányuló adattovábbításokat is,

h) az adatkezelő, valamint az adatfeldolgozó nevét és címét, a tényleges adatkezelés, illetve az adatfeldolgozás helyét és az adatfeldolgozónak az adatkezeléssel összefüggő tevékenységét,

i) az alkalmazott adatfeldolgozási technológia jellegét.

11. ADATVÉDELMI INCIDENS

A Társaság köteles nyilvántartást vezetni az előforduló adatvédelmi incidensekről. E nyilvántartásnak tartalmaznia kell az incidenssel érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket. Az érintett kérésére a Társaság köteles a nyilvántartás alapján az érintett részére az erre irányuló igény kézhezvételétől számított 30 napon belül tájékoztatást adni.

Az adatvédelmi incidens esetében a Társaság, mint adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül – az adatvédelmi incidens tudomására jutását követő legkésőbb 72 órát követőben – bejelenti az adatvédelmi incidenst az illetékes felügyeleti hatóságnak. Ez alól kivételt kivételt képez, ha a felmerülő adatvédelmi incidens nem járna kockázattal és jogsérelemmel a természetes személyek jogaira és szabadságaira. Abban az esetben, ha nem történik bejelentést az adatvédelmi incidensről 72 órán belül, úgy a Társaság, mint adatkezelő köteles mellékelni a késedelem igazolására szolgáló indoklást.

Amennyiben a felmerülő adatvédelmi incidens valószínűsíthető magas kockázattal jár a természetes személy jogaira nézve, úgy arról a Társaság, mint adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet. A tájékoztatásban a Társaság, mint adatkezelő világosan és közérthetően tájékoztatja az érintett az adatvédelmi incidens jellegéről, az adatvédelmi incidenst kezelő adatvédelmi tisztviselő vagy kapcsolattartó nevéről és elérhetőségéről, az adatvédelmi incidens következményeiről, az adatvédelmi incidens orvoslására tett intézkedésekről.

Az érintettet a Társaság, mint adatkezelő az alábbi bármely esetek teljesülése esetén nem tájékoztatja, ha:

- a Társaság, mint adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtott végre (ezen intézkedéseket az adatvédelmi incidenssel kapcsolatos adatok tekintetében alkalmazták, így az adatok a hozzáférő személy részére értelmezhetetlenné váltak),

- a Társaság, mint adatkezelő olyan további intézkedéseket hajtott végre, amely következtében az érintett jogai vonatkozó magas kockázat vélhetően nem valósul meg,

- a Társaság, mint adatkezelő részére a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést jelentene (ebben az esetben az érintett nyilvános információk útján tájékozódik).

12. ADATBIZTONSÁGI RENDSZABÁLYOK

Védelmi alapelvek:

Az adatokat védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

Társaság kizárólag olyan szoftvereket és online megoldásokat használ, amelyek a Rendelet által megfogalmazott előírásoknak maradéktalanul megfelelnek.

A Társaság a személyes adatokat a Társaság által működtetett elektronikus eszközökön, illetve papír alapon végzi. A Társaság az elektronikus eszközökön a Rendelet előírásainak megfelelő vírusvédelmet, tűzfalat használ, azokat folyamatosan frissíti.

A Társaság munkavállalói a munkavégzés során kizárólag jelszavas védelemmel ellátott számítástechnikai eszközöket használhatnak. A Munkavállalók kötelesek, amennyiben a munkavégzés helyét elhagyják, az általuk használt számítástechnikai eszközöket zárolni.

A Társaság munkavállalói a személyes adatok kezelése során nyílt wi-fi hálózatot nem vehetnek igénybe.

Jogosultságok meghatározása, jelszavak generálása:

A Társaság munkavállalói részére biztosított hozzáférési jogosultságok meghatározását, a Társaság hardver és szoftver eszközeinek eléréséhez kapcsolódó jelszavak kiadásához kapcsolódó szabályozást a Társaság IT szabályzata tartalmazza.

13. VÉDELMI INTÉZKEDÉSEK A MANUÁLIS KEZELÉSŰ SZEMÉLYES ADATOK BIZTONSÁGA ÉRDEKÉBEN

Tűz- és vagyonvédelem: a személyes adatokat tartalmazó iratokat, nyilvántartást, illetve bármely más eszközt jól zárható, száraz, tűzvédelmi és vagyonvédelmi riasztó berendezéssel ellátott helyiségben kell elhelyezni.

Hozzáférés-védelem: a személyes adatokhoz kizárólag a Társaság alkalmazásában álló, illetve a társaság által megbízott személy férhet hozzá, amennyiben a hozzáférés a munkakörének ellátásához, illetve a megbízatásának teljesítéséhez szükséges

Humán kockázat: a humán kockázat ellen oktatással és jogi eszközökkel kell védekezni. A humán kockázat csökkentése érdekében a Társaság a munkavállalókat megismerteti a jelen tájékoztató tartalmával, valamint a munkavállalókat a Társaság a fokozott adatvédelmi kötelezettségekről folyamatosan tájékoztatja.

A személyes adatokat tartalmazó papíralapú hulladék megsemmisítése: A Munkavállalók személyes adatait tartalmazó iratokat a Társaság, ha az iratokhoz kapcsolódó adatkezelés határideje lejárt, vagy az irat hibás, pontatlan személyes adatokat tartalmaz fizikailag megsemmisíti. Fizikai megsemmisítését iratmegsemmisítő használatával hajtja végre. Az iratmegsemmisítésről jegyzőkönyvet készít ami tartalmazza:

- az érintett nevét,

- az irat megnevezését,

- a megsemmisítés időpontját.

14. A TÁRSASÁG, MINT ADATKEZELŐ, ILLETVE ADATFELDOLGOZÓ ADATAI, ELÉRHETŐSÉGE

14.1. Az Ön által rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a Társaság kezeli. A Társaság adatai, elérhetősége:

Név: Dakraamgordijnen B.V.

Cégjegyzékszáma: Maurice Winkel

Székhelye: Cornelis Zillesenlaan 90, 1086ZK Amsterdam, Nizozemí

Telefon: +36 23 802 696

E-mail: ugyfelszolgalat@tetoablak-rolo.hu

14.2. A Társaság az Ön által rendelkezésre bocsátott személyes adatokat a szolgáltatás teljesítése, így különösen a megvásárolt termékek kiszállítása érdekében, a Társaság a részére szállítási tevékenységet végző gazdasági társaság részére továbbítja. A szállítási tevékenységet végző gazdasági társaság adatai:

Név: Magyar Posta Zrt.

Cégjegyzékszáma: (01 10 042463)

Székhelye: ( 1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6. )

Telefon: (06-1-767-8282)

E-mail: ( ugyfelszolgalat@posta.hu)

Az adattovábbításra a Társaság szerződéses kötelezettségének teljesítése érdekében kerül sor. Az adattovábbítás jogalapja a GDPR 6. cikk (1) bekezdés b) pontja.

15. GOOGLE ADS

A Társaság, mint adatkezelő tevékenysége során használja a Google Ads elnevezésű online reklámozási tevékenységet elősegítő szolgáltatást. Ezen konverziókövetésre szolgáló szolgálatást a Google Inc. (1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA) nyújtja.

Abban az esetben, ha a felhasználó egy weboldalt google hirdetés útján ér el, úgy egy – konverziókövetéshez szükséges – cookie kerül tárolásra az eszközére. Ezen cookik alapján azonban a felhasználó nem azonosítható, figyelemmel a cookie érvényességének időtartamára.

Abban az esetben, ha a felhasználó a Társaság weboldalának meghatározott részeit böngészi (és a cookie még nem járt le), úgy a Társaság, mint adatkezelő, illetve a Google is tudomást szerezhet arról, hogy a felhasználó mely hirdetésre kattintott.

Valamennyi Google Ads ügyfél eltérő cookie-t kap, így azok nyomon követésére nincs lehetőség.

A konverziókövető cookie-k újtán szerzett információk célja, hogy a felhasználókról konverziós statisztikák készüljenek.

Amennyiben a felhasználó nem kíván hozzájárulni ahhoz, hogy róla, mint felhasználóról konverziókövető adatok kerüljenek rögzítésre, úgy a böngészőjében lehetőség van arra, hogy letiltsa a cookie-k telepítésének lehetőségét. A letiltást követően a felhasználó nem szerepel majd az erre vonatkozó statisztikában.

A Google Ads működéséről további információk az alábbi oldalon találhatók: www.google.de/policies/privacy/ .

16. GOOGLE ANALYTICS

A Társaság, mint adatkezelő tevékenysége során használja a Google Analytics elnevezésű szolgálatást, amelyet a Google Inc-től vesz igénybe. A Google Analytics különböző szövegfájlokat (cookie-kat) használ, amely alapján a felhasználó tevékenységét elemzi.

Amennyiben a felhasználó meglátogat egy weboldalt, úgy a weboldallal kapcsolatos cookie-k információi a legtöbb esetben a Google szerverein kerülnek tárolásra. Az IP-anonimizálás weboldali aktiválással a Google a felhasználó IP azonosítóját az EU tagállamain – illetve az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államokban egyaránt – belül megrövidíti. Egyes, ritka esetekben azonban sor kerülhet a felhasználó teljes IP azonosítójának a Google USA-ban található szerverére történő továbbításra, tárolására és lerövidítésére.

A Társaság megbízásából a Google ezen információkat esetlegesen kiértékeli arra vonatkozóan, hogy a Társaság weboldalát a felhasználó hogyan használta, illetve, hogy a használatra vonatkozó jelentést készítsen, további szolgáltatásokat teljesítsen a weboldallal és felhasználó internethasználatával kapcsolatosan.

A Google Analytics a felhasználó bármely böngészője által továbbított IP azonosítókat nem hasonlítja össze a Google egyéb adataival. A felhasználónak lehetősége van arra, hogy a böngészőjében megtiltsa a cookie-k tárolását, azonban ennek következtében nem biztos, hogy a weboldal minden funkciója elérhető lesz. Amennyiben a felhasználó letölti és eszközére telepíti az alábbi plugint, úgy megakadályozhatja, hogy a Google gyűjtse és feldolgozza a cookik által tárolt adatokat.

17. DIREKT MARKETING TEVÉKENYSÉGGEL KAPCSOLATOS ADATKEZELÉS

A Társaság direkt marketing célú adatkezelésének jogalapja az érintett hozzájárulása, amely egyértelmű és kifejezett (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja). Az érintett egyértelmű, kifejezett előzetes hozzájárulását a Társaság webáruházában a „Kifejezetten hozzájárulok, hogy a Dakraamgordijnen B.V. részemre ajánlatokat küldjön (értesítsen az akciókról, nyereményjátékokról)” szövegrész melletti jelölőnégyzet kipipálásával adja meg, adatainak kezelésére vonatkozó tájékoztatást követően. A „Kifejezetten hozzájárulok, hogy a Dakraamgordijnen B.V. részemre ajánlatokat küldjön (értesítsen az akciókról, nyereményjátékokról)” szövegrész melletti jelölőnégyzet kipipálásával kifejezett hozzájárulását adja, hogy magadott személyes adatait, különös tekintettel a megadott érdeklődési körökre, a Társaság arra használja fel, hogy termékeit és szolgáltatásait személyre szabottan, direkt marketing eszközök (így különösen e-mail, elektronikus hírlevél, nyomtatott marketing anyagok, direkt marketing célú telefon hívások) igénybe vételével kínálja Önnek.

Az érintettek: minden olyan természetes személy, aki egyértelmű, kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Társaság személyes adatait direkt marketing céljára kezelje.

Az adatkezelési célok: kapcsolattartás szolgáltatásnyújtással, termékértékesítéssel kapcsolatos reklámok, ajánlatok küldése, akciókról való értesítés céljából telefonon, elektronikus vagy postai úton.

A kezelt személyes adatok köre: név, cím, e-mail cím, telefonszám.

Az adatkezelés időtartama: a személyes adatok direkt marketing célú kezelésére vonatkozó hozzájárulás érintett általi visszavonásáig.

Az érintett nevének közlésével lehetővé teszi a Társaság számára a személyes megszólítást és adatainak egyszerű kezelését. Az érintett címével kapcsolatos adatok, különösen az irányítószám, lehetővé teszi a Társaság számára, hogy az adott régióra kialakított ajánlatokat tegyün az érintettnek. A Társaság továbbá folyamatosan törekszik ajánlata javítására. Ide tartozik az elküldött ajánlatok kiértékelése is, pl. hogy a közölt e-mail-cím elérhető-e, mely e-maileket nyitották meg, illetve történt-e visszacsatolás (automatikus válasz, hibaüzenet). Az adatokat kizárólag a Társaság kezeli, a Társaság az adatokat nem toovábbítja.

Az érintett által adott hozzájárulás bármikor visszavonható.

A Társaság lehetőséget biztosít arra, hogy az érintett ajánlatok bizonyos tartalmait a Facebookon keresztül továbbajánlja. A megfelelő mezőre kattintva a megfelelő tartalom internetcíme továbbítódik a Facebookra. Egyéb adatokat a Társaság nem továbbít. Adott esetben a Facebook további adatokat gyűjt be az érintettől (pl. sütiket alkalmaz vagy bejelentkezést kér), ezzel kapcsolatban az érintett a Facebook adatvédelmi nyilatkozatból szerezhet további információt.

18. FELÜLVIZSGÁLAT KÖTELEZŐ ADATKEZELÉS ESETÉN

Abban az esetben, ha a kötelező adatkezelés időtartamát, időszakos felülvizsgálatát bármely jogszabály (így időszakos felülvizsgálati törvény, bármely helyi önkormányzat rendelete, az Európai Unió jogi aktusa) nem írja elő, úgy a Társaság, mint adatkezelő a jelen tájékoztató hatálybalépését – így adatkezelés megkezdését – követő három évente felülvizsgálja, hogy az általa kezelt adatok kezelése – az adatkezelés céljának megvalósulása érdekében – továbbra is szükséges-e.

Mindazon esetekben, melyekben a jelen tájékoztató az adatkezelés időtartamára nem tartalmaz különös rendelkezést, az adatkezelés időtartama 5 év.

19. PANASZTÉTELI LEHETŐSÉGEK

Amennyiben az érintett a Társaság, mint adatkezelő jogsértését tapasztalja, úgy a jogsértés ellen panasszal élhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságánál, az alábbi címen és elérhetőségen:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabdság Hatóság

1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.

Levezési cím: 1530 Budapest, Postafiók 5.

Telefon: +36-1-391-1400

Fax: +36-1-391-1410

E-mail: ugyfelszolgat@naih.hu

20. PANASZKEZELÉS

Panasz esetén a Társaság az érintett alábbi személyes adatait kezeli, az alábbiakban meghatározott szabályok szerint.

Személyes adat

Az adatkezelés célja

Jogalap

Vezeték- és keresztnév

Kapcsolattartás

6. cikk (1) bekezdés c) pontja, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése.

E-mail cím

Kapcsolattartás

6. cikk (1) bekezdés c) pontja, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése.

Telefonszám

Kapcsolattartás

6. cikk (1) bekezdés c) pontja, és a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése.

Az érintettek köre: a Társaság szolgáltatását igénybevevő, a szolgáltatás vonatkozásában kifogással élő valamennyi érintett.

Az adatkezelés időtartama, az adatok törlésének határideje: a kifogásról felvett jegyzőkönyv, átirat, illetve az arra adott válasz másolati példányait a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (7) bekezdése alapján 5 évig kell megőrizni.

Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye, a személyes adatok címzettjei: a személyes adatokat az adatkezelő munkavállalói és megbízottja kezelhetik, a jelen adatkezelési tájékoztatóban meghatározott elvek tiszteletben tartásával.

A személyes adatokhoz való hozzáférést, azok törlését, módosítását vagy kezelésének korlátozását az alábbi elérhetőségeken lehet kezdeményezni:

E-mail cím: ugyfelszolgalat@tetoablak-rolo.hu

Telefonszám: ++36 23 802 696

Panasz esetén a személyes adat szolgáltatása jogi kötelezettségen alapul. A Társaság szolgáltatásának igénybevétele, így a szerződés megkötésének előfeltétele a személyes adatok kezelése. A személyes adat megadása kötelező a panasz kezelése érdekében, ennek hiányában a panaszt kezelni a Társaság nem tudja.

A jelen tájékoztató 2020. 1.6.2020 napjától hatályos.

Dakraamgordijnen B.V

Képviseli: Maurice Winkel

Vélemények

Miért válassza az Ouro rolókat?

Ouro
1. Megéri az árát OR Kitűnő ár/érték arány
Minden Ouro roló átlagosan 50%-kal olcsóbb, mint az eredeti gyártó megegyező értékű termékei.
 
2. Csúcsminőségű alkatrészek
-Minden roló kiemelkedő minőségű alapanyagokból készült, tehát rendkívül tartósak. Ezt tükrözi termékeink jótállása is.
 
3. Egyszerű felszerelés
Az Ouro rolók tökéletesen illeszkednek azokra az ablakokra, amelyekre kifejlesztették őket. Így rendkívül egyszerű őket felszerelni, és nincs szükség semmilyen speciális szerszámra sem. Az Ouro termékei nem univerzálisak hanem méretre szabottak, amelyeket pár perc alatt felszerelhetünk.
 
 4. Gyönyörű színek, a legújabb trendek
Színek kimeríthetetlen sokszínűségéből válogathat a sötétítő és a fényáteresztő rolók esetében egyaránt. Mindig szem előtt tartjuk e legújabb trendeket, így mindig megtalálja a berendezésnek legjobban megfelelő színt.
 
5. Jó ügyfélszolgálat
A legfontosabb számunkra, hogy elégedett legyen és jó vásárlói tapasztalatokat szerezzen. Szívesen segítünk Önnek bármilyen kérdés is merüljön fel a vásárlás előtt vagy után egyaránt.
 
6. Gyors kiszállítás
Az Ouro rolók 100%-ban újrahasznosíthatók. Az alapanyagokat a gyáraink közelében található beszállítóktól szerezzük be, nem pedig a világ túlsó feléről. Így megint csak kíméljük környezetünket.